HTZ i Vogue Poljska zajednički promoviraju luksuzni turizam, a je Hrvatska u Varšavi predstavljena kao vrhunska turistička destinacija.
Temeljem dugogodišnje uspješne suradnje s renomiranim magazinom Vogue Poljska, Hrvatska
turistička zajednica sudjelovala je na ekskluzivnom događanju u centru Varšave gdje je premijerno predstavljen ljetni specijal Vogue Travel. Naime, poljski Vogue izdao je posebno ljetno
izdanje magazina u kojem je zastupljena hrvatska premium i luksuzna turistička ponuda.
„U Hrvatskoj luksuz postaje osobno iskustvo koje privlači najzahtjevnije goste. Sukladno tomu, naša
suradnja s magazinom Vogue Poljska odličan je način promocije u kojoj luksuz nije tek standard,
već filozofija putovanja. Kvalitetna ulaganja u ekskluzivne hotele, vrhunske wellness centre i
jedinstvene atrakcije osiguravaju našim posjetiteljima nezaboravne doživljaje spajajući
istovremeno eleganciju, udobnost i užitak. To najbolje pokazuje široki spektar sadržaja domaće
turističke ponude – od luksuznih jahti na jadranskoj obali do vrhunskih vina u šarmantnim obalnim i
kontinentalnim mjestima“, izjavila je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva HTZ-a u
Poljskoj, pozivajući sve prisutne na otkrivanje Hrvatske kao idealne luksuzne destinacije čiji je fokus
na kvaliteti i autentičnom doživljaju.
Događanju je prisustvovao i veleposlanik RH u Poljskoj Tomislav Vidošević, a osim njega, na
ekskluzivnom Vogue partyu bili su i akteri poljskog turističkog sektora, vodeći predstavnici medija,
poznati poljski influenceri, travel blogeri, osobe iz modnog i poslovnog svijeta.
„Četvrti put Vogue Travel, specijal posvećen putovanjima, pripremljen u suradnji s poznatom travel
blogericom Travelicious, pojavio se na tržištu zajedno s redovnim brojem Vogue Poljska. Putovanja
su važan dio načina života koji predstavljamo u našem magazinu. Naši čitatelji vjeruju našim
preporukama, rado testiraju hotele i restorane koje preporučujemo te posjećuju galerije i
umjetnička mjesta koja opisujemo. Jedan od partnera ovogodišnjeg premijernog predstavljanja
Vogue Travela je Hrvatska turistička zajednica“, izjavila je Hanna Rydlewska, Publishing Director
Vogue Poljska.
Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj surađuje s magazinom Vogue Poljska od 2019. godine, gotovo od
početka postojanja magazina na poljskom tržištu. Riječ je o mediju čija naklada broji 100 tisuća
primjeraka, a prepoznat je na poljskom tržištu kao lider među modnim časopisima za žene.
Dodajmo kako je u tiskanom specijalu Vogue Travel i na web stranici vogue.pl, u članku „Hrvatska:
ispunjen san o savršenom odmoru“ naglašena luksuzna hrvatska turistička ponuda, odlična avio
povezanost Hrvatske i Poljske direktnim linijama, izvrsna eno i gastronomska ponuda, raznolikost
kulturne, povijesne i prirodne baštine te široka nautička ponuda.
„Poljsko tržište tradicionalno ulazi u top pet najvažnijih tržišta za hrvatski luksuzni turizam. Poljaci u
Hrvatskoj posebno vole i cijene srednju Dalmaciju, a među omiljenim destinacijama su Omiš, Baška
Voda, Zadar, Makarska rivijera i dr. Kao jedan od partnera tog događanja, dodatno smo približili
premium ponudu hrvatskog turizma za kojom u Poljskoj iz godine u godinu vlada sve veći interes“,
zaključila je Kowalska.
Naslovna fotografija: HTZ