Skip to content
  Ponedjeljak 11 prosinca 2023
Najnovije
11. prosinca 2023.Međunarodni dan planina: ovogodišnja tema je “Obnavljanje planinarskih ekosustava” 11. prosinca 2023.55. Zlatna pirueta Zagreba – završena još jedna ledena bajka 10. prosinca 2023.Kaszanka – poljsko jelo koje neodoljivo podsjeća na krvavice 9. prosinca 2023.Njegovo veličanstvo Mont Blanc i plemenita svita 8. prosinca 2023.Pavle Pepđonović – tvorac nenadmašnog Mundijala prijateljstva 8. prosinca 2023.Jelsa Trail: Utrka kroz čarobne ljepote Hvara
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Lifestyle  Koliko zarađuju influenceri?
LifestyleTech

Koliko zarađuju influenceri?

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—17. ožujka 2023.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tražeći ponude od nekoliko hrvatskih blogera i influencera za jedan projekt, dobili smo širu sliku o rasponu cijena koje trenutačno prevladavaju na tržištu.

Broj pratitelja jedan je od kriterija visine cijene koju određuju influenceri, a mi smo dobili ponude od 200-3000 eura po objavi. S time da najnižu cijenu nisu ponudili oni s najmanjim brojem pratitelja, što nas je iznenadilo.

Još jedan od kriterija koji prevladava je niša u fokusu određenih influencera, pa tako variraju i cijene između beauty, food ili travel influencera. Uz napomenu da svatko od njih koje smo kontaktirali ima profile na barem dvije do tri društvene mreže (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube).

influenceri-instagram
Instagram ima milijardu i 318 milijuna korisnika

Veliki broj pratitelja ne garantira zaradu

Više članaka

Svjetsko nogometno prvenstvo i marketinška vrijednost promocije Hrvatske

14. prosinca 2022.

Praznik odbojke u prepunoj dvorani Bojan Stranić

16. ožujka 2023.

Prvi Hvar Climbing Festival

4. lipnja 2023.

U razgovoru s vlasnikom jedne marketinške agencije saznajemo da brojke često nisu garancija angažiranja pojedinog influencera. Ima onih koji s 20 000 pratitelja, odličnim sadržajem i prihvatljivim cijenama zarađuju puno. S druge strane, ima i onih koji s nekoliko stotina tisuća pratitelja ne dolaze do željenih rezultata.

Nemojte se zavaravati, iza nekih objava stoje samo kompenzacije s brendovima. Također, broj pratitelja često nije realan, jer neki posežu za kupnjom pratitelja iz primjerice Indije i Pakistana.

Influenceri koji imaju profile sa zavidnim brojevima na više društvenih mreža potencijalno su mnogo zanimljiviji brendovima.

influenceri-drustvene-mreze
Nemojte se zavaravati, iza nekih objava stoje samo kompenzacije s brendovima.

Trendovi se stalno mijenjaju

TikTok hype polako se smiruje, Instagram baš pod pritiskom TikToka nastavlja davati prednost video sadržaju i Reelsima, Facebook se godinama uspješno bori s konkurencijom, a Twitter je Muskovim preuzimanjem umjesto napretka doživio kaos…

Oglašivači muku muče na kojoj društvenoj mreži se oglašavati, a agencije za marketing postavljaju čarobno pitanje: “tko vam je ciljana publika?”. Za svakodnevnu potrošnju super su TikTok i Instagram, ali htjeli mi to priznati ili ne, Facebook je još uvijek idealan za stariju skupinu koja ima više novaca.

indonezija
Društvene mreže su za mnoge postale ovisnost do te mjere da se pojavljuje anksioznost.

Who’s next?

Konstantno se pojavljuju nove društvene mreže, klinci su bježali na Snapchat, pa na TikTok, a činilo se da je idući možda BeReal koji je dozvoljavao samo jednu objavu dnevno, bez filtera i uređivanja. Ideja je bila jako dobra, odmak od prikazivanja savršenosti koji prevladava na društvenim mrežama.

Nažalost, društvene mreže osim dobrih karakteristika imaju i one loše. Za mnoge su postale ovisnost do te mjere da se pojavljuje anksioznost.

Kontakt – Skitnice.hr

FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Praznik odbojke u prepunoj dvorani Bojan Stranić
Festival svjetla još samo danas
Povezani članci
  • Povezani članci
  • Više od autora
Sport

55. Zlatna pirueta Zagreba – završena još jedna ledena bajka

11. prosinca 2023.0
Lifestyle

Pavle Pepđonović – tvorac nenadmašnog Mundijala prijateljstva

8. prosinca 2023.0
Sport

Svečano otvorena 55. Zlatna pirueta: Ledena bajka na Velesajmu

7. prosinca 2023.0
Učitaj više
Odgovori Otkaži odgovor

Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.

Pročitajte također
Planinarenje

Međunarodni dan planina: ovogodišnja tema je “Obnavljanje planinarskih ekosustava”

11. prosinca 2023.0
Sport

55. Zlatna pirueta Zagreba – završena još jedna ledena bajka

11. prosinca 2023.0
Gastro

Kaszanka – poljsko jelo koje neodoljivo podsjeća na krvavice

10. prosinca 2023.0
Vodiči

Njegovo veličanstvo Mont Blanc i plemenita svita

9. prosinca 2023.0
Lifestyle

Pavle Pepđonović – tvorac nenadmašnog Mundijala prijateljstva

8. prosinca 2023.0
Outdoor

Jelsa Trail: Utrka kroz čarobne ljepote Hvara

8. prosinca 2023.0
Učitaj više
međunarodni-dan-planina-naslovna
Planinarenje
Međunarodni dan planina: ovogodišnja tema je “Obnavljanje planinarskih ekosustava”
zlatna-pirueta-naslovna
Sport
55. Zlatna pirueta Zagreba – završena još jedna ledena bajka
KASZANKA
Gastro
Kaszanka – poljsko jelo koje neodoljivo podsjeća na krvavice
alan-mont-blanc-naslovna
Vodiči
Njegovo veličanstvo Mont Blanc i plemenita svita
pavle-pepdonovic-naslovna
Lifestyle
Pavle Pepđonović – tvorac nenadmašnog Mundijala prijateljstva
    Copyright © 2023. Skitnice.hr by KUH@ADA
    • O nama
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum