Najpopularnije destinacije ovoga ljeta su u Egiptu, Japanu, Španjolskoj, Italiji, UAE-u, Francuskoj, Tajlandu, a među TOP 10 je i Dubrovnik.
- Ljeto 2025. oblikuje se kao velika sezona putovanja, s trećinom hrvatskih putnika (36 %) koji planiraju potrošiti više na nadolazeća putovanja, nego što su to učinili 2024. godine.
- Hurghada u Egiptu ove godine predvodi globalnu listu “najpopularnije destinacije“, a obitelji privlače topla klima, lako dostupni resorti i svjetski poznato ronjenje u Crvenom moru.
- Alternativni smještaji i dalje su popularni među putnicima, s 10 % većim brojem pretraživanja za jedinstvene objekte u usporedbi s prošlim ljetom. Ove godine putnici traže više prostora, udobnosti i autentičnosti — vile i kuće za odmor predvode trend.
Putovanja su i dalje česta tema, a s promjenom godišnjih doba i približavanjem ljeta, entuzijazam za istraživanjem sve više raste — čak i u uvjetima makroekonomske neizvjesnosti. Novi podaci vodeće digitalne platforme za putovanja, Booking.com-a, otkrivaju kako sve upućuje na to da će ovo ljeto biti sezona velikih planova, duljih putovanja i značajnih “bjegova” od svakodnevice. Optimizam je prisutan: 80 % hrvatskih putnika koji putuju iz zadovoljstva osjeća uzbuđenje zbog istraživanja svijeta u nadolazećim mjesecima, a trećina (36 %) hrvatskih putnika očekuje da će potrošiti na putovanja više nego 2024. godine.* Od sunčanih obala do šarenih gradova i kulturnih otkrića, najtraženije destinacije ovog ljeta nude ponešto za svakog putnika — od koraljnih grebena Egipta do živih ulica Tokija i zlatnih plaža juga Španjolske.
Najpopularnije i najtraženije globalne destinacije za ljeto 20251
- Hurghada, Egipat
- Sharm El Sheikh, Egipat
- Tokio, Japan
- Dubai, UAE
- Bangkok, Tajland
- Alicante, Španjolska
- Nice, Francuska
- Malaga, Španjolska
- Rimini, Italija
- Dubrovnik, Hrvatska

Obitelji
Za 39 % hrvatskih roditelja putovanja su glavni godišnji prioritet pa će obiteljski odmori imati veliku ulogu ovog ljeta. Današnje obitelji žele više od klasičnog odmora – čak 94 % hrvatskih roditelja kaže da traže putovanja koja će djeci omogućiti upoznavanje različitih kultura i stjecanje novih životnih iskustava.* Bilo da istražuju drevne hramove i futurističku tehnologiju u Tokiju ili uživaju u šarolikoj gastronomskoj sceni Alicantea, obitelji žele putovanja koja potiču znatiželju i povezanost. Planiranje takvih putovanja postaje jednostavnije i pametnije zahvaljujući tehnologiji. Obitelji su skupina koja najviše koristi umjetnu inteligenciju za lakše planiranje, pri čemu 83 % hrvatskih roditelja navodi da alati temeljen na AI-ju ubrzavaju i pojednostavljuju proces, više nego kod bilo koje druge skupine putnika.*
Najtraženije i najpopularnije destinacije ovoga ljeta za obitelji

Grupe
Putovanja u grupama sve su popularnija ovog ljeta, a 19 % hrvatskih putnika planira putovati s prijateljima.* Generacija Z je najaktivnija u tome, s 29 % pripadnika generacije Z u hrvatskoj koji biraju grupna putovanja. Mlađi putnici traže doživljaje koji povezuju društvenu interakciju s prirodom, a 40 % hrvatskih putnika preferira aktivnosti poput promatranja zvijezda i boravka na otvorenom. Taj se trend poklapa s većim interesom – 58 % hrvatskih putnika želi istraživati prirodne krajolike poput jezera, planina i nacionalnih parkova.*
Najtraženije i najpopularnije destinacije ovoga ljeta za grupe
Parovi
U 2025. parovi sve više biraju nezaboravna iskustva umjesto materijalnih poklona. Velika većina kroz sve generacije — 68 % milenijalaca, 70 % pripadnika generacije Z i 73 % boomera u hrvatskoj — radije bira putovanje, nego fizičke poklone.* Ovaj trend prati i 47 % hrvatskih putnika koji ove godine planiraju putovanje sa svojim partnerom.** Za one koji razmišljaju o popularnim destinacijama poput Milana i Alicantea, obližnji dragulji poput Trsta i Villajoyose — koji se nalaze na Booking.comovom popisu najtraženijih destinacija za 2025. — nude bogata kulturna iskustva i slikovite krajolike, idealne za romantično putovanje.
Najpopularnije globalne ljetne destinacije za parove ovoga ljeta
Porast interesa za jedinstvenim smještajem
Alternativni smještaji bilježe porast popularnosti, s 10 % više pretraživanja u usporedbi s ljetnim periodom prošle godine. Booking.com nudi više od 8,1 milijun oglasa za kuće, apartmane i druge jedinstvene oblike smještaja, uključujući brodove, kućice na drvetu, seoske kuće i bungalove uz plažu.
Iako apartmani i privatni smještaj ostaju najtraženiji alternativni oblici smještaja ovog ljeta zahvaljujući udobnosti, praktičnosti i lokalnom šarmu, putnici sve više istražuju i druge opcije. Vrste smještaja koje privlače pažnju variraju ovisno o skupini putnika:
- Putnici u grupama sve se više zanimaju za tradicionalne kuće ili palače i kuće za odmor, s porastom pretraživanja od 16 % i 12 %.
- Obitelji sve češće biraju vile i kampiranje, s porastom interesa od 19 % i 16 %.
- Parovi preferiraju luksuzne šatore i planinske kolibe, uz rast od 16 % i 13 %.
Naslovna fotografija: Booking.com ©Shutterstock_Bleuevasion