Hologramska tehnologija budućnost je u mnogim segmentima gospodarstva, a definitivno će svoje mjesto naći i u turizmu i promociji destinacija.
Hrvatska turistička zajednica provodi Early Booking kampanju u okviru koje se provode atraktivne 3D hypergram aktivacije. Naime, HyperGram je potpuno 360 iskustvo najnovije hologramske tehnologije te je ovime omogućena jedinstvena prezentacija Hrvatske pred širokom publikom na inovativan način – lebdeći u zraku, bez ekrana i stakla.
Aktivacija je realizirana na Glavnom željezničkom kolodvoru u Zürichu te na dvije frekventne lokacije u Londonu, u Westfield White City centru i na Kings Cross Stationu. Iduće mjesto prikazivanja je PasingArcaden centar u Münchenu, koje će biti aktivno od 17. do 19. prosinca ove godine.
„Suvremeni turisti traže nove doživljaje, dok istovremeno digitalizacija postavlja visoke standarde koje aktivno pratimo prilikom provedbe promotivnih aktivnosti prema našim ciljnim javnostima, odnosno ljubiteljima putovanja. 3D hypergram aktivacije pokazuju hrvatske turističke adute na nama najvažnijim tržištima poput Velike Britanije i Švicarske, a slijedi nam i tržište Njemačke koje se vratilo trendovima ranijeg bukiranja odmora“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
S obzirom na to da se ovaj aktualni oblik oglašavanja provodi u blagdanskom razdoblju, očekuje se da će 3D modele promocije vidjeti iznad prosječnih 840 tisuća prolaznika svaki dan, uključujući sve četiri lokacije.
Podsjetimo, kampanjom „Croatia is just a booking away“, HTZ ima za cilj poticati rane rezervacije i putovanja u 2025. godini. Aktivnosti u sklopu ove kampanje provode se na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, ali i na onim tržištima koja prema određenim istraživanjima imaju najveću tendenciju ranog bukiranja. To su Njemačka, Austrija, UK, Nizozemska, Švedska i Švicarska, a kampanja će trajati sve do kraja veljače 2025. godine.
Fotografije: