Pod sloganom „AVANTURA POČINJE OVDJE!“ na Beogradskom sajmu će od 22. do 25. veljače 2023. godine u halama 1, 1a i 4 biti održana najznačajnija turistička manifestacija jugoistočne Europe – 45. Međunarodni sajam turizma.
Turizam ima značajan utjecaj na ekonomiju i spada u snažne pokretače gospodarskog rasta i razvoja, stvarajući sinergiju između srodnih sektora i doprinoseći ukupnom prosperitetu zemlje. U istom terminu u hali 2 će se održati 19. Međunarodni sajam ugostiteljske opreme HORECA.
Zemlja partner Sajma turizma Beograd 2024. je Grčka, sa kojom Srbija nastavlja uspješnu suradnju u području turizma. Tokom sajamskih dana ova omiljena ljetna destinacija za srpske turiste posjetiocima sajma predstavit će reprezentativne turističke centre, regije, otoke i gradove kako bi istražili ponudu agencija i mnogobrojne mogućnosti za ljetovanje u Grčkoj.
Zbog ekskluzivnih sajamskih cijena, first minute ponude i paketa sa mnoštvom pogodnosti, Sajam turizma Beograd je za posjetioce, putnike i turiste već dugi niz godina omiljeni godišnji orijentir za odabir aranžmana i destinacija, kao i sagledavanje svega što turistički sektor može ponuditi. Tradicionalno, na sajmu će sudjelovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri i međunarodni turoperatori.
Prvi put na Sajmu turizma nastupaju Kambodža, Ekvador, Sveta Lucija, Libija, a zemlje koje se vraćaju i ponovo će biti sudionici su Indonezija, Kuba i São Tomé and Príncipe.
Popularne i omiljene destinacije kontinuirano prisutne na sajmu i omiljene kod srpskih turista bit će na sajmu i ove godine: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Mađarska, Kamerun, Gabon, Namibija i Cipar.
I ove godine posjetioci će iz velike ponude moći izabrati prema svojim afinitetima: obiteljska putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u toplicama, spa vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna događanja…
Pod okriljem Sajma turizma tradicionalno će se održati i 19. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će pod sloganom “Poslužite se” okupiti brojne domaće i inozemne kompanije iz najrazličitijih područja vezane za ugostiteljske djelatnosti – proizvodnju i prodaju hotelskog i ugostiteljskog namještaja, opreme za kuhinje, restorane i barove, distributere posteljina i ručnika, sredstava za održavanje, proizvođače hrane i pića i dr.
B2B poslovni program ostaje važna komponenta i ovogodišnjeg sajma. I ove godine svim sudionicima, turističkim agencijama iz inozemstva i Srbije dostupan je B2B portal namijenjen za registraciju kako izlagača, tako i poslovnih posjetioca. Registracija omogućava besplatnu promociju kompanijama i kontakte sa ostalim registriranim članovima, kao i zakazivanje sastanaka sa izlagačima i potencijalno sklapanje dogovora o budućoj saradnji.
Beogradski Sajam turizma, kao najposjećeniji sajam turizma regije i šire kroz veliki broj poslovnih gostiju i B2B aktivnosti, čini značajno tržište od nekoliko desetaka miliona potencijalnih turista.
Za mnogobrojne posjetioce ovaj multimedijalni događaj ostaje veliki turistički praznik, susret kultura svijeta na kojem će se u nezaboravnoj atmosferi promovirati nove destinacije, first minute ponude, domaće i inozemne turističke atrakcije.