Kampanja „Glas žena u sportu“ ide dalje, a sedma edukativna radionica održat će se u petak, 17. svibnja 2024. godine u prostorijama Hotel Dubrovnik Palace (Dvorana Dubrava), Masarykov put 20, 20 000 Dubrovnik s početkom u 12:00 sati.
Ciljevi kampanje Glas žena u sportu su izjednačavanje tretmana sportašica i sportaša u medijima, smanjivanje rodnih stereotipa i seksizama prilikom praćenja sportašica u medijima, kvalitetnije komuniciranje s medijima te isticanje sportskih ostvarenja i rezultata sportašica.
Ciljevi edukativnih radionica su poboljšanje prezentacije sporta i sportašica u objavama na društvenim mrežama (sadržaj objava, fotografije, poruka koja se šalje javnosti), kvalitetnije komuniciranja s predstavnicima medija (izjave u mix-zonama, fotografiranje, snimanje, intervjui, inzistiranje na sportskom sadržaju) te priprema sadržaja koji želimo podijeliti s javnošću i medijima. Radionica je namijenjena sportašicama, sutkinjama, trenericama i sportskoj administraciji.
PROGRAM RADIONICE:
12:00 – pozdravni govori
- Alen Bošković, glavni tajnik Dubrovačke zajednice športova
- Siniša Krajač, glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora
- Morana Paliković Gruden, dopredsjednica Hrvatskog olimpijskog odbora i predsjednica Komisije za ravnopravnost spolova
12:15 Praktične vježbe i radionica: Televizijske izjave i mix zona
- Jura Ozmec – Kako komunicirati s TV kamerom i gledateljima? (20 min)
- Damir Donadić – Prezentacija: Što kamera točno pamti? (10 min)
- Jura Ozmec i Marin Šarec – Simulacija press konferencije i izjava u mix-zoni nakon olimpijskih kvalifikacija ili finala pred TV kamerom – svaka sportašica ponaosob (ponašanje i geste pred kamerom, sadržaj izjave)
- Morana Paliković Gruden, Jura Ozmec, Marin Šarec, Mia Baćić – Analiza snimljenog materijala
15:45 – Izlaganja
- Ratko Cvetnić – Prednosti i zamke interneta i društvenih mreža, važnost medijske pismenosti (20 min)
- Marin Šarec – Rodni stereotipi i seksizmi u medijskom praćenju ženskog sporta (20 min)
- Morana Paliković Gruden – Poželjne i nepoželjne objave sportašica na društvenim mrežama (20 min)
- Mia Baćić – Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, primjer Hrvatskog olimpijskog odbora
Simulacija objave posta na društvenim mrežama na zadanu temu, primjerice objava s radionice (sadržaj, fotografija, poruka).