Skip to content
  Nedjelja 1 lipnja 2025
Najnovije
1. lipnja 2025.Anita Šikić: “Neopisivo je kad naši rukometaši proizvedu emociju kakvu smo imali u Areni” 29. svibnja 2025.Otkrivamo napopularnije destinacije ovoga ljeta: Dubrovnik među TOP 10 29. svibnja 2025.Junior Ranger grupa startala u Nacionalnom parku “Krka” 27. svibnja 2025.Outdoor destinacija po mjeri svakoga: Od romantičnih šetnica do lude vožnje quadovima po Bilogori 27. svibnja 2025.Svjetski dan sporta u Novalji uz Sportske igre 26. svibnja 2025.Dan u srcu Like: Zeleni sajam i veslačka regata
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Putovanja  HTZ i Paramount zajedno s ciljem promocije Hrvatske u New Yorku
PutovanjaSvijet

HTZ i Paramount zajedno s ciljem promocije Hrvatske u New Yorku

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—3. travnja 2024.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u.

Glavni cilj promotivnih aktivnosti, koje obuhvaćaju prikaze ljepota kroz video prilog na CBS televiziji autorice Erice Olsen, dobitnice Emmya te promociju Hrvatske na Times Squareu u New Yorku, jest povećati vidljivost hrvatske turističke ponude kako bi što veći broj Amerikanaca za svoja putovanja biralo hrvatske destinacije.

Više članaka

Pećinski park Grabovača od sada i virtualno kroz VR naočale

10. ožujka 2025.

Advent u Bjelovaru: Jedna od najvećih blagdanskih manifestacija u Hrvatskoj

29. studenoga 2024.

Osječko-baranjska županija proglašena najsrdačnijom u Hrvatskoj

20. svibnja 2025.

“Tržište SAD-a je naše najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Upravo je zbog toga provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi, na najpoznatijem svjetskom trgu te suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva”, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako smo tijekom prošle godine ostvarili gotovo 711 tisuća dolazaka i više od 2 milijuna noćenja američkih turista.

Foto: HTZ
HTZ i Paramount

Aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit će se do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija. Suradnja HTZ-a i Paramounta, između ostalog, uključuje produkciju tailor- made priloga „Destination Travel“ i to pod vodstvom spomenute Erice Olsen, odnosno emitiranje tog priloga na CBS-u čime će brojnim američkim gledateljima biti pružen uvid u sve ljepote Hrvatske kao turističke destinacije. Kampanja podrazumijeva i emitiranje kraćih promotivnih spotova na CBS televiziji, kao i oglašavanje na streaming platformi Paramount putem ciljanog targetiranja korisnika. Promociju će dodatno osnažiti prikazivanje promotivnih video spotova na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku koji dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.

„Poznato je da su Amerikanci veliki “ovisnici” o televiziji koji ispred malih ekrana provode iznimno puno vremena te je suradnja s jednom od vodećih nacionalnih televizija neizostavni element kvalitetne i sveobuhvatne promocije turističke destinacije prema američkom tržištu. Dodatna posebnost je promocija na newyorkškom Times Squareu, trgu koji mnogi s pravom nazivaju „centrom svijeta“. Uz to, vjerujemo da će aktualna promocija na digitalnim kanalima, brojne radionice s agentima i poslovni sajmovi potaknuti Amerikance na donošenje odluke o posjetu Hrvatskoj“, rekla je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Leila Krešić- Jurić.

Inače, Paramount je pružatelj medijskih, produkcijskih i streaming usluga te se među njegovim najvažnijim brandovima ističu CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ i Pluto TV. CBS, kao ključan dio portfelja Paramount brandova, predstavlja najgledaniji TV kanal u SAD-u već 15 godina za redom. Dostupan je u 98 posto američkih kućanstava, što ga čini i kanalom s najvećim dosegom u SAD-u.

Dodajmo kako su američki turisti u prošloj godini, prema podacima sustava eVisitor, u našoj zemlji najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te gradu Zagrebu, dok su među destinacijama najpopularniji bili Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj i Zadar.

Kontakt

Prethodni čkanak

Početna
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Zagrebačke pahuljice: Jedva čekamo izaći na led u Areni, mnogima je ovo prvo Svjetsko prvenstvo
“Pristup” festivalu Brdo knjiga u knjižnicama Grada Zagreba
Povezani članci
  • Povezani članci
  • Više od autora
Putovanja

Otkrivamo napopularnije destinacije ovoga ljeta: Dubrovnik među TOP 10

29. svibnja 2025.0
Hrvatska

Outdoor destinacija po mjeri svakoga: Od romantičnih šetnica do lude vožnje quadovima po Bilogori

27. svibnja 2025.0
Hrvatska

Osječko-baranjska županija proglašena najsrdačnijom u Hrvatskoj

20. svibnja 2025.0
Učitaj više
Odgovori Otkaži odgovor

Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.

Pročitajte također
Intervju

Anita Šikić: “Neopisivo je kad naši rukometaši proizvedu emociju kakvu smo imali u Areni”

1. lipnja 2025.0
Putovanja

Otkrivamo napopularnije destinacije ovoga ljeta: Dubrovnik među TOP 10

29. svibnja 2025.0
Ekologija

Junior Ranger grupa startala u Nacionalnom parku “Krka”

29. svibnja 2025.0
Hrvatska

Outdoor destinacija po mjeri svakoga: Od romantičnih šetnica do lude vožnje quadovima po Bilogori

27. svibnja 2025.0
Lifestyle

Svjetski dan sporta u Novalji uz Sportske igre

27. svibnja 2025.0
Lifestyle

Dan u srcu Like: Zeleni sajam i veslačka regata

26. svibnja 2025.0
Učitaj više
anita-sikic
Intervju
Anita Šikić: “Neopisivo je kad naši rukometaši proizvedu emociju kakvu smo imali u Areni”
najpopularnije-destinacije
Putovanja
Otkrivamo napopularnije destinacije ovoga ljeta: Dubrovnik među TOP 10
krka-junior-ranger
Ekologija
Junior Ranger grupa startala u Nacionalnom parku “Krka”
outdoor-bilogora
Hrvatska
Outdoor destinacija po mjeri svakoga: Od romantičnih šetnica do lude vožnje quadovima po Bilogori
svjetski-dan-sporta
Lifestyle
Svjetski dan sporta u Novalji uz Sportske igre
    Copyright © 2025. Skitnice.hr by KUH@ADA
    • O nama
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum