Skip to content
  Subota 12 srpnja 2025
Najnovije
11. srpnja 2025.“Glas žena u sportu” na otoku Ugljanu oduševio sudionike 10. srpnja 2025.Šibenik Dance Festival vraća se na gradske pozornice 10. srpnja 2025.Radionica Glas žena u sportu na otoku Ugljanu 10. srpnja 2025.Što donosi najveći festival u Hrvatskoj? 9. srpnja 2025.Fišijada u Petrinji ponovno u ritmu ljeta, mirisa ribe i neraskidivih prijateljstava 8. srpnja 2025.NP Mljet prvi u Hrvatskoj omogućuje kupnju ulaznica putem WhatsAppa
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Putovanja  HTZ i Paramount zajedno s ciljem promocije Hrvatske u New Yorku
PutovanjaSvijet

HTZ i Paramount zajedno s ciljem promocije Hrvatske u New Yorku

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—3. travnja 2024.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i globalni medijski konglomerat Paramount započeli su provoditi zajedničku marketinšku kampanju u svrhu što kvalitetnijeg pozicioniranja Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne turističke destinacije u SAD-u.

Glavni cilj promotivnih aktivnosti, koje obuhvaćaju prikaze ljepota kroz video prilog na CBS televiziji autorice Erice Olsen, dobitnice Emmya te promociju Hrvatske na Times Squareu u New Yorku, jest povećati vidljivost hrvatske turističke ponude kako bi što veći broj Amerikanaca za svoja putovanja biralo hrvatske destinacije.

More stories

Pravi mali blagdanski raj otvorio je svoja adventska vrata

30. studenoga 2024.

TOP 4 mjesta na kojima će Nova godina biti potpuno drugačija

22. prosinca 2024.

Neobični običaji povezani s 29. veljače i prijestupnom godinom

29. veljače 2024.

“Tržište SAD-a je naše najvažnije daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet. Upravo je zbog toga provođenje ciljanih promotivnih aktivnosti od strateškog značaja u daljnjoj izgradnji pozicije Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih inozemnih destinacija Amerikanaca. Aktivnosti koje ćemo provoditi na najgledanijim televizijskim kanalima u Americi, na najpoznatijem svjetskom trgu te suradnja s vodećom globalnom medijskom kompanijom kao što je Paramount, zasigurno će doprinijeti ostvarenju navedenih ciljeva”, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako smo tijekom prošle godine ostvarili gotovo 711 tisuća dolazaka i više od 2 milijuna noćenja američkih turista.

Foto: HTZ
HTZ i Paramount

Aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit će se do kraja travnja, a očekivani doseg uključuje više od 13 milijuna impresija. Suradnja HTZ-a i Paramounta, između ostalog, uključuje produkciju tailor- made priloga „Destination Travel“ i to pod vodstvom spomenute Erice Olsen, odnosno emitiranje tog priloga na CBS-u čime će brojnim američkim gledateljima biti pružen uvid u sve ljepote Hrvatske kao turističke destinacije. Kampanja podrazumijeva i emitiranje kraćih promotivnih spotova na CBS televiziji, kao i oglašavanje na streaming platformi Paramount putem ciljanog targetiranja korisnika. Promociju će dodatno osnažiti prikazivanje promotivnih video spotova na najpoznatijem svjetskom trgu, Times Squareu u New Yorku koji dnevno posjeti oko 360 tisuća osoba.

„Poznato je da su Amerikanci veliki “ovisnici” o televiziji koji ispred malih ekrana provode iznimno puno vremena te je suradnja s jednom od vodećih nacionalnih televizija neizostavni element kvalitetne i sveobuhvatne promocije turističke destinacije prema američkom tržištu. Dodatna posebnost je promocija na newyorkškom Times Squareu, trgu koji mnogi s pravom nazivaju „centrom svijeta“. Uz to, vjerujemo da će aktualna promocija na digitalnim kanalima, brojne radionice s agentima i poslovni sajmovi potaknuti Amerikance na donošenje odluke o posjetu Hrvatskoj“, rekla je direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Leila Krešić- Jurić.

Inače, Paramount je pružatelj medijskih, produkcijskih i streaming usluga te se među njegovim najvažnijim brandovima ističu CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ i Pluto TV. CBS, kao ključan dio portfelja Paramount brandova, predstavlja najgledaniji TV kanal u SAD-u već 15 godina za redom. Dostupan je u 98 posto američkih kućanstava, što ga čini i kanalom s najvećim dosegom u SAD-u.

Dodajmo kako su američki turisti u prošloj godini, prema podacima sustava eVisitor, u našoj zemlji najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji te gradu Zagrebu, dok su među destinacijama najpopularniji bili Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj i Zadar.

Kontakt

Prethodni čkanak

Početna
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Zagrebačke pahuljice: Jedva čekamo izaći na led u Areni, mnogima je ovo prvo Svjetsko prvenstvo
“Pristup” festivalu Brdo knjiga u knjižnicama Grada Zagreba
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Hrvatska

Topiary park, jedinstvena priča zelenih skulptura obitelji Flegar

7. srpnja 2025.0
Putovanja

TOP 5 odredišta za najljepša vjenčanja

5. srpnja 2025.0
Hrvatska

Kako je obitelj Lukač stvorila Svijet prirode, predivnu hrvatsku priču

5. srpnja 2025.0
Load more
Odgovori Otkaži odgovor

Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.

Read also
Sport

“Glas žena u sportu” na otoku Ugljanu oduševio sudionike

11. srpnja 2025.0
Kultura

Šibenik Dance Festival vraća se na gradske pozornice

10. srpnja 2025.0
Sport

Radionica Glas žena u sportu na otoku Ugljanu

10. srpnja 2025.0
Lifestyle

Što donosi najveći festival u Hrvatskoj?

10. srpnja 2025.0
Gastro

Fišijada u Petrinji ponovno u ritmu ljeta, mirisa ribe i neraskidivih prijateljstava

9. srpnja 2025.0
Ekologija

NP Mljet prvi u Hrvatskoj omogućuje kupnju ulaznica putem WhatsAppa

8. srpnja 2025.0
Load more
glas-zena-u-sportu
Sport

“Glas žena u sportu” na otoku Ugljanu oduševio sudionike

sibenik-dance-festival
Kultura

Šibenik Dance Festival vraća se na gradske pozornice

glas-zena
Sport

Radionica Glas žena u sportu na otoku Ugljanu

najveci-festival-u-hrvatskoj
Lifestyle

Što donosi najveći festival u Hrvatskoj?

fisiijada
Gastro

Fišijada u Petrinji ponovno u ritmu ljeta, mirisa ribe i neraskidivih prijateljstava

mljet
Ekologija

NP Mljet prvi u Hrvatskoj omogućuje kupnju ulaznica putem WhatsAppa

    Copyright © 2025. Skitnice.hr by KUH@ADA
    • O nama
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum