Skip to content
  Nedjelja 19 listopada 2025
Najnovije
18. listopada 2025.Nacionalni park Paklenica slavi 76. rođendan, u nedjelju besplatan ulaz 18. listopada 2025.Team building za savršen doživljaj u srcu Banovine: Adrenalinska staza Vražji skok 16. listopada 2025.Ivona Makar: Put od vrhunske hokejašice, do cijenjene međunarodne sutkinje 16. listopada 2025.Ugrožena vrsta uz ZOO-u Grada Zagreba: Na svijet došla dva plava varana 16. listopada 2025.Karlo Kodrić uz podršku HOO-a do Olimpijskih igara u Los Angelesu 16. listopada 2025.Perušić: Odmor u zlatnim bojama jeseni
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Vodiči
    • Putopisi
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
    • Aktualnosti
  • Sport
  • Životinje
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Vodiči
    • Putopisi
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
    • Aktualnosti
  • Sport
  • Životinje
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Hrvatska  HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“
Hrvatska

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—15. ožujka 2025.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“, u središtu promocije otoci, kontinent i manje poznate destinacije.

Više članaka

DUBoak – interpretacijski centar maritimne baštine Dubašnica – Malinska

21. studenoga 2023.

TOP 5 mjesta za osvježenje u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji: Potpuno drugačiji doživljaj više

15. srpnja 2025.

Brodsko-posavska županija idealna je lokacija za adrenalinski vikend

5. listopada 2023.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinunaziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

dugi-otok
htz-sibenik
foto: HTZ

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

htz
htz
foto: HTZ

Naslovna fotografija: Tea Rožman Svedrović

Kontakt

Prethodni članak

Početna
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Nevidljive pobjednice: Paraolimpijke i borba za ravnopravnost
ZOO Grada Zagreba ima nagradni natječaj za osnovnoškolce
Povezani članci
  • Povezani članci
  • Više od autora
Hrvatska

Perušić: Odmor u zlatnim bojama jeseni

16. listopada 2025.0
Hrvatska

Novalja osvojila prestižnu AIVA nagradu: Sportska priča koja se živi na terenu i na filmu

14. listopada 2025.0
Hrvatska

Goli otok: Zloglasni zatvor danas je ruševna turistička atrakcija

8. listopada 2025.0
Učitaj više
Odgovori Otkaži odgovor

Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.

Pročitajte također
Ekologija

Nacionalni park Paklenica slavi 76. rođendan, u nedjelju besplatan ulaz

18. listopada 2025.0
Outdoor

Team building za savršen doživljaj u srcu Banovine: Adrenalinska staza Vražji skok

18. listopada 2025.0
Intervju

Ivona Makar: Put od vrhunske hokejašice, do cijenjene međunarodne sutkinje

16. listopada 2025.0
Životinje

Ugrožena vrsta uz ZOO-u Grada Zagreba: Na svijet došla dva plava varana

16. listopada 2025.0
Sport

Karlo Kodrić uz podršku HOO-a do Olimpijskih igara u Los Angelesu

16. listopada 2025.0
Hrvatska

Perušić: Odmor u zlatnim bojama jeseni

16. listopada 2025.0
Učitaj više
nacionalni-park-paklenica
Ekologija

Nacionalni park Paklenica slavi 76. rođendan, u nedjelju besplatan ulaz

team-building
Outdoor

Team building za savršen doživljaj u srcu Banovine: Adrenalinska staza Vražji skok

ivona-makar
Intervju

Ivona Makar: Put od vrhunske hokejašice, do cijenjene međunarodne sutkinje

plavi-varan
Životinje

Ugrožena vrsta uz ZOO-u Grada Zagreba: Na svijet došla dva plava varana

hoo-hhs-kodric
Sport

Karlo Kodrić uz podršku HOO-a do Olimpijskih igara u Los Angelesu

perusic-jesen
Hrvatska

Perušić: Odmor u zlatnim bojama jeseni

    Copyright © 2025. Skitnice.hr by KUH@ADA
    • O nama
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum