Skip to content
  Nedjelja 18 svibnja 2025
Najnovije
17. svibnja 2025.Izložba Zoološkog vrta Grada Zagreba: 100 nam je godina tek 17. svibnja 2025.Marino Bloudek na Hanžeku lovi rekord star više od 50 godina 16. svibnja 2025.Sajam kreativnosti u Velikom Grđevcu: Čarolija za cijelu obitelj 16. svibnja 2025.Nikola Miljenić: Do kraja karijere svakako se vidim s nekom medaljom oko vrata 16. svibnja 2025.Važna edukacija protiv nasilja u sportu i sa svrhom njegova preveniranja 15. svibnja 2025.Priroda za sve na znakovnom na Skradinskom buku
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Vodiči
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Sport
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
  • Aviokarte
  • Životinje
  • Aktualnosti
  • Promo
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Hrvatska  HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“
Hrvatska

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—15. ožujka 2025.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“, u središtu promocije otoci, kontinent i manje poznate destinacije.

Više članaka

Vrhunski festivali u Šibeniku do kraja ljeta

27. kolovoza 2024.

Advent u Bjelovaru: Jedna od najvećih blagdanskih manifestacija u Hrvatskoj

29. studenoga 2024.

Baranja Wine & Walk: Savršen spoj enogastronomije i čarobne prirode

21. svibnja 2024.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinunaziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

dugi-otok
htz-sibenik
foto: HTZ

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

htz
htz
foto: HTZ

Naslovna fotografija: Tea Rožman Svedrović

Kontakt

Prethodni članak

Početna
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Nevidljive pobjednice: Paraolimpijke i borba za ravnopravnost
ZOO Grada Zagreba ima nagradni natječaj za osnovnoškolce
Povezani članci
  • Povezani članci
  • Više od autora
Hrvatska

Sajam kreativnosti u Velikom Grđevcu: Čarolija za cijelu obitelj

16. svibnja 2025.0
Hrvatska

Camino Banovina: Kreni na jedinstveno putovanje početkom svibnja

2. travnja 2025.0
Hrvatska

Goli otok: Zloglasni zatvor danas je ruševna turistička atrakcija

22. ožujka 2025.0
Učitaj više
Odgovori Otkaži odgovor

Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.

Pročitajte također
Životinje

Izložba Zoološkog vrta Grada Zagreba: 100 nam je godina tek

17. svibnja 2025.0
Sport

Marino Bloudek na Hanžeku lovi rekord star više od 50 godina

17. svibnja 2025.0
Hrvatska

Sajam kreativnosti u Velikom Grđevcu: Čarolija za cijelu obitelj

16. svibnja 2025.0
Intervju

Nikola Miljenić: Do kraja karijere svakako se vidim s nekom medaljom oko vrata

16. svibnja 2025.0
Sport

Važna edukacija protiv nasilja u sportu i sa svrhom njegova preveniranja

16. svibnja 2025.0
Aktualnosti

Priroda za sve na znakovnom na Skradinskom buku

15. svibnja 2025.0
Učitaj više
izlozba
Životinje
Izložba Zoološkog vrta Grada Zagreba: 100 nam je godina tek
marino-bloudek
Sport
Marino Bloudek na Hanžeku lovi rekord star više od 50 godina
sajam-kreativnosti
Hrvatska
Sajam kreativnosti u Velikom Grđevcu: Čarolija za cijelu obitelj
nikola-miljenic
Intervju
Nikola Miljenić: Do kraja karijere svakako se vidim s nekom medaljom oko vrata
protiv-nasilja
Sport
Važna edukacija protiv nasilja u sportu i sa svrhom njegova preveniranja
    Copyright © 2025. Skitnice.hr by KUH@ADA
    • O nama
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum