Skip to content
  Petak 7 studenoga 2025
Najnovije
6. studenoga 2025.Stresan život u Zagrebu zamijenila prirodom i konjima te podigla Wild Spring Ranch 3. studenoga 2025.Botoks ili hijaluron: Kako odabrati pravi tretman? 3. studenoga 2025.Stručnjak otkriva koje su investicije najbolje, na čemu se zarađuje, a na čemu gubi novac 31. listopada 2025.Aktivni otoci: Cres, outdoor destinacija za stress free odmor 30. listopada 2025.Lea Djelmić: Konji i moda moje su najveće ljubavi 30. listopada 2025.Delicious Zagreb: Nova platforma otkriva najbolju gastronomsku ponudu
  • Kontakt
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Vodiči
    • Putopisi
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
    • Aktualnosti
  • Sport
  • Životinje
Skitnice.hr
Skitnice.hr
  • Putovanja
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Vodiči
    • Putopisi
  • Outdoor
    • Planinarenje
    • Nautika
    • Biciklizam
    • Skijanje
    • Ostalo
  • Gastro
    • Restorani
    • Recepti
  • Lifestyle
    • Intervju
    • Kultura
    • Wellness
    • Tech
    • Zdravlje
    • Ekologija
    • Aktualnosti
  • Sport
  • Životinje
  • Kontakt
Skitnice.hr
  Hrvatska  HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“
Hrvatska

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“

Tea Rožman SvedrovićTea Rožman Svedrović—15. ožujka 2025.0
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

HTZ pokrenula promotivnu kampanju „Get to know me“, u središtu promocije otoci, kontinent i manje poznate destinacije.

Više članaka

Camino Banovina, 75 km čistog pješačkog užitka

25. travnja 2024.

Dosta vam je vrućina? Lika je idealno rješenje!

31. srpnja 2024.

Fašange i strašne buše u Baranji od 9. – 13. veljače!

5. veljače 2024.

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinunaziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije. Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.

„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge. Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

dugi-otok
htz-sibenik
foto: HTZ

Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.

htz
htz
foto: HTZ

Naslovna fotografija: Tea Rožman Svedrović

Kontakt

Prethodni članak

Početna
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tea Rožman Svedrović

Nevidljive pobjednice: Paraolimpijke i borba za ravnopravnost
ZOO Grada Zagreba ima nagradni natječaj za osnovnoškolce
Povezani članci
  • Povezani članci
  • Više od autora
Hrvatska

Doživljaj više: Ove jeseni luksuz u prirodi čeka u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji

20. listopada 2025.0
Hrvatska

Perušić: Odmor u zlatnim bojama jeseni

16. listopada 2025.0
Hrvatska

Novalja osvojila prestižnu AIVA nagradu: Sportska priča koja se živi na terenu i na filmu

14. listopada 2025.0
Učitaj više
Odgovori Otkaži odgovor

Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.

Pročitajte također
Lifestyle

Stresan život u Zagrebu zamijenila prirodom i konjima te podigla Wild Spring Ranch

6. studenoga 2025.0
Zdravlje

Botoks ili hijaluron: Kako odabrati pravi tretman?

3. studenoga 2025.0
Lifestyle

Stručnjak otkriva koje su investicije najbolje, na čemu se zarađuje, a na čemu gubi novac

3. studenoga 2025.0
Outdoor

Aktivni otoci: Cres, outdoor destinacija za stress free odmor

31. listopada 2025.0
Intervju

Lea Djelmić: Konji i moda moje su najveće ljubavi

30. listopada 2025.0
Gastro

Delicious Zagreb: Nova platforma otkriva najbolju gastronomsku ponudu

30. listopada 2025.0
Učitaj više
petra-gregl-wild-spring-ranch
Lifestyle

Stresan život u Zagrebu zamijenila prirodom i konjima te podigla Wild Spring Ranch

jelena-jakic-petrovic-botox-hijaluron
Zdravlje

Botoks ili hijaluron: Kako odabrati pravi tretman?

investicije najbolje za drzavu
Lifestyle

Stručnjak otkriva koje su investicije najbolje, na čemu se zarađuje, a na čemu gubi novac

Cres-Outdoor
Outdoor

Aktivni otoci: Cres, outdoor destinacija za stress free odmor

lea djelmic 3
Intervju

Lea Djelmić: Konji i moda moje su najveće ljubavi

Michelin-Masterclass
Gastro

Delicious Zagreb: Nova platforma otkriva najbolju gastronomsku ponudu

    Copyright © 2025. Skitnice.hr by KUH@ADA
    • O nama
    • Uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti
    • Oglašavanje
    • Impressum